cintaku..

Sunday, February 28, 2010

sedinya...

lama dah tak menulis..rasa sunyi lak ari ni..selalunye bila dah masa keja,aku selalu hapy..entahlah..aku rasa sunyi sgt ari ni...kat tmpt keja aku masi le menulis..sedih sgt2..
smlm abg aku dtg kl..jumpa jap..rindu sgt2 kat dia..terasa hangat sgt peluk dia..
ingin rasanye nak selalu bersamanya..ape kan daya..kami kena berjauhan..
kakak aku selalu ckp..alah,dah kwin t pandailah bosan..t ckp lak..ari2 tego muka dia je..heheheh.gelak sendiri je aku...
tpi smlm juga aku rasa abg aku syg sgt kat aku..aku tak pena tego dia bebel lama sgt..dia trlalu ego..sukar nk dgr ape yg ade kat hati dia..tpi smlm..dia luahkn sgalanya.dia syg sgt kat aku..cara dia marah..semuanya..aku nagis juga tapi aku lega..aku dpt dgr semuanya..aku kena bnyk lagi brsabar..smoga ade kbahagian bersama kami..
aku sedih sgt lak..tadi aku cll dia..nk suru dia dtg lagi ujung minggu ni.aku nk sambut hari jadi dia..tapi mak abg tak bagi..aku kena tahan je.sedih juga rasanye..aku tak le turun melaka lak..aku keja.so..kami kena brkorban..sama2.sedinye..aku nk belikn dia hadiah..aku arap dia suka..
aku tahu dia sygkn aku..dia juga anak mak..so aku kena bnyk bersabar..
jodoh x kemana..tapi aku sedih sgt2..aku trlalu brgantung dgn abg sbnrya..
aku x le buat ape2 kalu tak gitahu dia..dulu..aku putri..skrg aku pemaisuri..hehehe(sama ke??)
aku sntiasa syg,cinta dan rindu kat abg..mcm abg syg,cinta dah rindu kat syg..
semoga cinta kita kekal sampai ke jinjang pelamin dan keakhir hayat..
insyaallah..

No comments:

Post a Comment