cintaku..

Friday, December 25, 2009

hati ku dimilik lagi...

hati ku dimiliki lagi..
oleh seorg yang amat sempurna buat ku..
cinta dan sygnya yg terlalu indah..
dan aku hanyut bersama kata2..
hatiku dimiliki lagi..
dia yang jauh beribu batu..
mengharapan kan aku kuat melalui..
setiap saat tanpa dirinya..
hati ku dimiliki lagi..
cintanya membuat ku rindu..
setiap saat ketika aku bersamanya..
menutup semua luka lama ku..
hati ku dimiliki lagi..
kini harus ku fahami..
dan harus ku lalui..
cinta kami jarak nya jauh..
hatiku di miliki lagi..
hanya doa dan salam ku kirimkan selalu..
moga dia tahu..aku kuat mencintainya..
hari demi hari..

Monday, December 7, 2009

saat-saat aku mencorak masa depan ku..

ari ni dalam pengiraan ku..15 ari lagi aku akn melalui saat-saat
yg amat penting dlm hidup aku.aku pula semakin takut...
aku takut ke atau aku belum sedia..
em..
aku tidak tahu ape yg patut aku buat lagi..
kejap2 aku cuba buka ape yg patut aku buka..
bila dah buka lak..
aku tak tahu nak mula kat mane..
bila dah start..ndak ada yg masuk dalam otak aku..
ape yg patut aku buat saat-saat ini...itu lah saat-saat yg akn menentukan aku siapa selepas ini..
aku takut..
takut???tak siap kot..
aku cuba kosongkan fikirn..
aku cuba lapang kan ati...
tapi aku semakin berdebar-debar..
aku lupa..
aku semakin jauh darinya..
ya allah..
aku lupa..
aku sepatutnya kembali pada mu..
ya allah bantulah hamba mu yang lemah ini..
aku ingin kembali pada mu..
hanya kau yang mampu menyenangkan ati ku..
mak..
aku akn buktikan..
aku pasti mampu lepasi halangan ini..
aku ingin naik pentas seperti jane mak..
aku nak mak menagis kerna kejayaan ku nanti..
aku mampu melaluinya..
saat-saat terakhir aku mencorak masa depan ku..
LEMBAGA KEJURURAWATAN MALAYSIA...
aku mampu mencapainya..