cintaku..

Friday, December 25, 2009

hati ku dimilik lagi...

hati ku dimiliki lagi..
oleh seorg yang amat sempurna buat ku..
cinta dan sygnya yg terlalu indah..
dan aku hanyut bersama kata2..
hatiku dimiliki lagi..
dia yang jauh beribu batu..
mengharapan kan aku kuat melalui..
setiap saat tanpa dirinya..
hati ku dimiliki lagi..
cintanya membuat ku rindu..
setiap saat ketika aku bersamanya..
menutup semua luka lama ku..
hati ku dimiliki lagi..
kini harus ku fahami..
dan harus ku lalui..
cinta kami jarak nya jauh..
hatiku di miliki lagi..
hanya doa dan salam ku kirimkan selalu..
moga dia tahu..aku kuat mencintainya..
hari demi hari..

Monday, December 7, 2009

saat-saat aku mencorak masa depan ku..

ari ni dalam pengiraan ku..15 ari lagi aku akn melalui saat-saat
yg amat penting dlm hidup aku.aku pula semakin takut...
aku takut ke atau aku belum sedia..
em..
aku tidak tahu ape yg patut aku buat lagi..
kejap2 aku cuba buka ape yg patut aku buka..
bila dah buka lak..
aku tak tahu nak mula kat mane..
bila dah start..ndak ada yg masuk dalam otak aku..
ape yg patut aku buat saat-saat ini...itu lah saat-saat yg akn menentukan aku siapa selepas ini..
aku takut..
takut???tak siap kot..
aku cuba kosongkan fikirn..
aku cuba lapang kan ati...
tapi aku semakin berdebar-debar..
aku lupa..
aku semakin jauh darinya..
ya allah..
aku lupa..
aku sepatutnya kembali pada mu..
ya allah bantulah hamba mu yang lemah ini..
aku ingin kembali pada mu..
hanya kau yang mampu menyenangkan ati ku..
mak..
aku akn buktikan..
aku pasti mampu lepasi halangan ini..
aku ingin naik pentas seperti jane mak..
aku nak mak menagis kerna kejayaan ku nanti..
aku mampu melaluinya..
saat-saat terakhir aku mencorak masa depan ku..
LEMBAGA KEJURURAWATAN MALAYSIA...
aku mampu mencapainya..

Tuesday, November 24, 2009

cinta terakhir

kau cinta pertama ku..
kau cinta terakhir ku..
tiada apa yang bisa menafikan kasih kita..
kau ayu dimataku..
satu antara seribu..
tiada tara di dunia..
mungkin kan terputus ditegah jalan..
mungkin kan terlerai tanpa ikatan..
usah ragu dgn takdir..

kau ayu dimataku..
satu antara seribu..
tiada tara didunia..
mungkin kan terputus ditegah jalan...
mungkin kah terlerai tanpa ikatan..
usaha ragu dengan takdir..
mungkin kita kan berbeza haluan..
berakhirnya cerita percintaan..
segalanyanya ketentuan tuhan...

Sunday, November 22, 2009

mentari muncul lagi.

aku pikirkan..
mendung berterusan..
tapi kini mentari muncul lagi..
ku rasa kembali kehangatannya..
maafkan aku..meninggalkan kan mu..
itu ku lakukan kerana cintaku pada mu..
ku tak sgup melihat kau tersiksa...
tuhan saja yang tahu..
perasaan ku..
berperang dgn suasana..
hingga kan ku terpaksa..
meninggalkan mu..kerana tak sangup melihat kau..
menderita..
menyesalnya ku kerana menyangkah..
nasib tak menyebelahi..
cinta dan hidup kita..
syukur tuhan masih sayang pada kita..

Saturday, November 21, 2009

takdir cinta

ku tutup mata ku..
dari semua pandangan ku..
bila melihat mata mu..
ku yakin ada cinta..
ketulusan hati yang mengalir lembut..
peguasa alam..
tolong lah pegangi aku..
biar ku tak jatuh ..
pada sumur dosa..yg terkutuk dan menyesatkan cintaku..
andaikan ku bisa lebih adil..pada cinta..
kau dan dia.. aku bukan nabi yg bisa sempurna..
ku tak luput dari dosa..
biarlah aku hidup seperti ini..
takdir cinta harus begini..
agar kau dan dia bukan ku yg mahu..
ya tuhan tuntutlah atiku..

Sunday, November 8, 2009

passompa..

mami love u...!!!
jauh dari sudut hati ku melakar lagi kenangan baru..
entah apa lagi cerita disebalik ikatan ini..
setiap hari aku merenung diri disebalik kepahitan hati..
aku gelak sendiri...
mampukah aku mencipta satu lagi cerita..
yg akn menjadikan diri aku satu perbualan..
hot!..

aku passompa...
naik turun dalam kesesakan kota..
mencari cinta dan cita-cita..
hampir lupa siapa pencipta...
aku passompa..
banyak cerita..
apa kah penghujungnya..
bahagia mahupun derita..
aku passompa...

Tuesday, November 3, 2009

permulaan yang baru buat ku...

salam..
bestnye dapat teman baru skrg ni...
terima kasih buat yang tersayang.
aku janji akn jadikan teman baru ni satu permulaan yang paling
istimewa buat aku..
mulai saat ni aku akn jadikan setiap hari ku amat bermakna seperti kata org tersyang
syg diri mu sebelum kau myayangi org lain..
aku rasa amat berharga...