cintaku..

Monday, April 12, 2010

Tiga hari bersamanya,Si mata redup di sebalik kaca,Ukiran senyuman melayu bercampur seberang,Riak rupanya bagaikan bulan terang,Gelagat senangnya mengikat hati,SI puteri senyuman,Yang menawan hati setiap insan,Tiap tutur kata penuh gelagat,Mencuit hati bonda sang putera,Tutur kata berulam tawa,Senyum manis dihias permata bibir,Membuat alam terasa nikmat,Si lurus yang berdiri di hadapan.Menjadikan air mata sebagai teman,Bulan yang terang diliputi awan,Gelagat yang senang dihapus taufan,Si mata redup yang dihadapan,Membenarkan air mata menghiasi diri,Merelakan hati dimamah mimpi,Mimpi pergi membawa diri,Bersama harapan di bawa diri,Walaupun hati belum dipulang kembali,Bersama bayu laut harapan diluah,Mengikat hati pada sampan hanyut,Yang dahulunya dikemudi bersama,Kini tinggal pendayung usang,Wahai puteri malang x terperi,Malang mu itu Cuma gurauan,Gurauan indah untuk dirimu,Menjadi bekalan masa hadapan mu,Menjadi kenangan masa lalumu,Menjadi kan diri mu seadanya kamu,Usahla di bawa mimpi yang perit,Usah dibawa harapan yang sakit,Bawa la diri dan kasihmu,Bersama bekalan buat dirimu,Di hadapan menanti,Cahaya kebahagian sang puteri,Kembalikan senyuman pada dirimu,Terang kan kembali cahaya bulan mu,Sesungguhnya tubuh mu hati mu dan dirimu,Merindui kamu sang puteri jenaka……….

12 april 2010

lama dah tak menulis..rasa rimas lak..rindunye..
rindu 2 tak tahu lak kat sapa..ari ni tarikh yg paling berharga buat ku..sama ada aku sedih atau tak..entahlah..hehehe.ari ni aku akn memulakn khidupan baru..em..aku diberi peluang sama ade ke 2 tau keberapa..2 aku tak pasti...yg aku tahu peluang ini adalah utk menagih cintai insan yg sgt sempurna cintanya buat ku..em..aku amat rindukn dia..
ari ni aku berasa kosong sgt..em..fcb??entahlah..tpi aku bahagia..kerna abg kembali semula seperti dulu pd ku..sedih2 memanglah sedih..tpi aku akn cuba...lgi pun ini demi kebaikn diriku.aku yg salah..kerna buta menilai kbaikn abg kat aku..dia dah cuba ape yg ada..dia sgt brusaha..utk kami.
org ckp.."lelaki baik utk wanita baik.."bagi aku..lelaki yg jahat..utk wanita baik..heheh.dan wanita jahat utk lelaki baik..kan???
cinta yg berbeza sifat memang lumarh hubungan sbenarnya..kalu pasangan tu sama sifat mesti pelik kan??yelah..lelaki putih dia putih..mesti bosan..
tak masudkn sape2..tpi bgi aku..cinta yg brbeza sifat memang unik..
cuma kita kena tahu mgawalnya.bgi aku..abg dan aku sgt berbeza..
abg seorg yg sempurna..tpi aku???pempuan yg hidup dlm kisah silap..gelap dan suram..aku tak tahu..tpi 2 hakikat diri aku..aku cuma kurang..em..
tpi past is past..now..i just feel in love..love someone..like angle..heheh
lepas ni..fcb dah x de..cuma blog ni je lah teman..aku arap ade yg akn brubah pd diri ku..aku cuma nk hidup dgn abg..x mta lebih dri itu...lepas ni dear myblogs..teman aku sentiasa..love u myblogs..


cinta yang amat berharga buat ku..tak akn mampu aku lepaskn..kerna dia masa depan ku..aku amat mencintainya..
insan yg paling aku cintai..