cintaku..

Thursday, July 15, 2010

Monday, June 14, 2010

kerinduan pada masa yg terluah...

seindah arinya berlalu..tak akn berulang kembali..
diri kini myelam bagai tak akn timbul kembali..
andai masa mampu ku putarkn..
kan ku henti ketika dan saat itu..
jauhnya diri mu melangkah myusun masa depan..
yg pastinya hnya berserah pada takdir..
mampukah kita kan myerahkn kembali..
harga cinta dan tingginya harapan...
utk melakar hari2 yg bakal mendatang..
doa dan usaha akn menemaniku..agar prjalanan ku dan arapan ku...
akn pasti mgekori masa mu...
dan aku tahu..ko kenal ape itu cinta ku...
smga ko berjaya sayangku...
hadiahkn aku dgn sejuta kbahagian..kerna aku pastinya akn bertahan..
ksabaran ku adelah usahaku..
utk cinta dan masa depan ku..
ku ingin mimpi2 malam ku ..bertemankn angan2 dan doa ku..
agar aku mjadikn diri ku..
isteri..ibu buat kbahagian mu...
aku menantimu sayangku....

Friday, June 11, 2010

sakit lagi ke hati aku...

em...lama dah tak buka blogs...bila buka je..huhuhu..
ari2 ditemankn dairy..syg my dairy..
ari ni aku buka fcb abg..entah kenapa aku tetiba sakit hati lak..
aku nampak minah 2 komen kat fcb abg aku..aku pun buka lah fcb die..hhuhuhu..dasar tol..
aku buka lak blogs die..huhuhu..memang dasar..
ok..selesai kat c ni..
aku tahu antara kita ade yg tak kena..maksud aku adelah..
em..ape pun yg perna terlepas dan trluah 2..aku rasa ckup lah..
aku sakit lagi ke???entah lah..aku penat...mana nk layan peragai c abg 2 ..em..
kin ade benar juga ape yg dulu dia katakn..mcm c abg 2 tak de komitmen..
aku setuju..c abg memang bz gile skrg..its ok..aku tak kisah lah..
masalhnya di ini...aku tak pena ckp ape2 tntg ko ya..cuma masa 2..ape je yg ko msj or ckp kat aku..aku ckp kat c abg 2..
entahlah..aku trkejut ko..tpi aku sedar..
salah juga kan..tpi aku nk jawapan..2 yg aku ckp semua kat abg..tpi hnya allah tahu..(*huhuhu..)
aku tak pena burukn ko..
ok..bab gila talak..aku tahu..tapi gila TALAK.. 2 tak de gi ade kat aku..bab c abg 2 tak pena TALAK aku gi wat masa ni...tak tahu lah..otw kot...
mcm ni lah minah oi...cerita antara kita sampai c ni je..aku penat..
ko dgn hidup ko..aku dgn hidup aku..if ko nk kwn dgn c abg 2..go on..aku on je..
aku dgn dia still brsama..aku malas dah..nk sakit2 lgi..and now..i feel so sory to u minah..
ape yg kita tak kena..pas ni aku tak nk ade ape2 gi ceta kat fcb ko and blogs ko tng "that gurl.."
aku tahu..angap lah kita tak pena kenal...aku cuma nk buka mcm biasa blogs ni dan fcb ku..
psl ko dgn c abg..ape2 je lah...terima kasih kerna dulu perna bantu aku..that gurl..
o ya..pasal fcb or fc..demi allah..aku bukn alisya..kalu ko nk sgt..bongkarlah semuanya..k..aku tak nk ambil tahu...suka ati lah..
to u c abg...love u so much..go on..

Monday, April 12, 2010

Tiga hari bersamanya,Si mata redup di sebalik kaca,Ukiran senyuman melayu bercampur seberang,Riak rupanya bagaikan bulan terang,Gelagat senangnya mengikat hati,SI puteri senyuman,Yang menawan hati setiap insan,Tiap tutur kata penuh gelagat,Mencuit hati bonda sang putera,Tutur kata berulam tawa,Senyum manis dihias permata bibir,Membuat alam terasa nikmat,Si lurus yang berdiri di hadapan.Menjadikan air mata sebagai teman,Bulan yang terang diliputi awan,Gelagat yang senang dihapus taufan,Si mata redup yang dihadapan,Membenarkan air mata menghiasi diri,Merelakan hati dimamah mimpi,Mimpi pergi membawa diri,Bersama harapan di bawa diri,Walaupun hati belum dipulang kembali,Bersama bayu laut harapan diluah,Mengikat hati pada sampan hanyut,Yang dahulunya dikemudi bersama,Kini tinggal pendayung usang,Wahai puteri malang x terperi,Malang mu itu Cuma gurauan,Gurauan indah untuk dirimu,Menjadi bekalan masa hadapan mu,Menjadi kenangan masa lalumu,Menjadi kan diri mu seadanya kamu,Usahla di bawa mimpi yang perit,Usah dibawa harapan yang sakit,Bawa la diri dan kasihmu,Bersama bekalan buat dirimu,Di hadapan menanti,Cahaya kebahagian sang puteri,Kembalikan senyuman pada dirimu,Terang kan kembali cahaya bulan mu,Sesungguhnya tubuh mu hati mu dan dirimu,Merindui kamu sang puteri jenaka……….

12 april 2010

lama dah tak menulis..rasa rimas lak..rindunye..
rindu 2 tak tahu lak kat sapa..ari ni tarikh yg paling berharga buat ku..sama ada aku sedih atau tak..entahlah..hehehe.ari ni aku akn memulakn khidupan baru..em..aku diberi peluang sama ade ke 2 tau keberapa..2 aku tak pasti...yg aku tahu peluang ini adalah utk menagih cintai insan yg sgt sempurna cintanya buat ku..em..aku amat rindukn dia..
ari ni aku berasa kosong sgt..em..fcb??entahlah..tpi aku bahagia..kerna abg kembali semula seperti dulu pd ku..sedih2 memanglah sedih..tpi aku akn cuba...lgi pun ini demi kebaikn diriku.aku yg salah..kerna buta menilai kbaikn abg kat aku..dia dah cuba ape yg ada..dia sgt brusaha..utk kami.
org ckp.."lelaki baik utk wanita baik.."bagi aku..lelaki yg jahat..utk wanita baik..heheh.dan wanita jahat utk lelaki baik..kan???
cinta yg berbeza sifat memang lumarh hubungan sbenarnya..kalu pasangan tu sama sifat mesti pelik kan??yelah..lelaki putih dia putih..mesti bosan..
tak masudkn sape2..tpi bgi aku..cinta yg brbeza sifat memang unik..
cuma kita kena tahu mgawalnya.bgi aku..abg dan aku sgt berbeza..
abg seorg yg sempurna..tpi aku???pempuan yg hidup dlm kisah silap..gelap dan suram..aku tak tahu..tpi 2 hakikat diri aku..aku cuma kurang..em..
tpi past is past..now..i just feel in love..love someone..like angle..heheh
lepas ni..fcb dah x de..cuma blog ni je lah teman..aku arap ade yg akn brubah pd diri ku..aku cuma nk hidup dgn abg..x mta lebih dri itu...lepas ni dear myblogs..teman aku sentiasa..love u myblogs..


cinta yang amat berharga buat ku..tak akn mampu aku lepaskn..kerna dia masa depan ku..aku amat mencintainya..
insan yg paling aku cintai..

Thursday, March 11, 2010

penat sbenarnye..

rasa berat nak menulis..tapi penat juga memendam..
tak de cara lain nak ceritakan..kin kat c ni mampu diceritakn.
sbenarnya aku malas dah nak masuk cmpur or ambil tahu..tapi ni psl hati.
aku tak nk paksa sesiapa utk myimpan mahupun trasa..tpi aku tak faham tol lah..em..aku ni kalu dikatakn pgalaman brcinta..bnyk dah..mcm2 aku jumpa.tapi ade satu kes ni aku tol2 tak faham..dickp dia ni waras..entahlah.kwn2 aku kata dia gila talak kot..tpi aku tak sjaht itu..
aku faham ape yg dia lalui..aku tak melenting sgt..aku ceta kat abg aku..dia ckp,budak 2 gila talak..em..aku mampu gelak je..tak baik abg aku ckp 2.tapi aku pun tak pasti..semua ckp budak 2 gila talak..aku tak tahu!
yg pasti..aku tak masuk cmpur soal hati dia dah..so aku harap dia jaga ckp or ayat2 dia yg keluar..dia pasti faham kan..
aku pun pena lalui mcm ni...lagi teruk..pastinya teruk sgt..dia ade kwn2 kat luar utk dikongsi..aku masa 2 kseorgan.tapi aku tak brkelakuan mcm dia..aku cuma mampu diam..sukar sgt ke nk buang semua 2 dlm hidup..kalu budak 2 kenal aku yg sbnarnya..kin dia malu nk tego aku..aku tak nk melenting..aku tak nk ambil tahu..so pandai2 lah jaga prckapan itu..aku tak s'alim atau sesuci budak 2..tapi aku pandai jaga hati org..krna aku tak nak org tluka mahu pun sakit..kalu aku salah krna merampas..aku bagi dia kat ko..tapi abg sndiri ckp..dia tak pena nak kat ko pun..dia dah cuba..tpi ko sndiri tak erti..
pls lah...aku tak faham tol..dia dah pilih jalan dia..ko dah ade lelaki 2..go on lah..pelik tol lah..aku penat sbnarya..kwn2 aku pun rasa pelik sama..aku ni dah ckup pgalaman..tak pena aku tego org pelik mcm ni..mcm2 tol..penatnye aku..

Sunday, February 28, 2010

sedinya...

lama dah tak menulis..rasa sunyi lak ari ni..selalunye bila dah masa keja,aku selalu hapy..entahlah..aku rasa sunyi sgt ari ni...kat tmpt keja aku masi le menulis..sedih sgt2..
smlm abg aku dtg kl..jumpa jap..rindu sgt2 kat dia..terasa hangat sgt peluk dia..
ingin rasanye nak selalu bersamanya..ape kan daya..kami kena berjauhan..
kakak aku selalu ckp..alah,dah kwin t pandailah bosan..t ckp lak..ari2 tego muka dia je..heheheh.gelak sendiri je aku...
tpi smlm juga aku rasa abg aku syg sgt kat aku..aku tak pena tego dia bebel lama sgt..dia trlalu ego..sukar nk dgr ape yg ade kat hati dia..tpi smlm..dia luahkn sgalanya.dia syg sgt kat aku..cara dia marah..semuanya..aku nagis juga tapi aku lega..aku dpt dgr semuanya..aku kena bnyk lagi brsabar..smoga ade kbahagian bersama kami..
aku sedih sgt lak..tadi aku cll dia..nk suru dia dtg lagi ujung minggu ni.aku nk sambut hari jadi dia..tapi mak abg tak bagi..aku kena tahan je.sedih juga rasanye..aku tak le turun melaka lak..aku keja.so..kami kena brkorban..sama2.sedinye..aku nk belikn dia hadiah..aku arap dia suka..
aku tahu dia sygkn aku..dia juga anak mak..so aku kena bnyk bersabar..
jodoh x kemana..tapi aku sedih sgt2..aku trlalu brgantung dgn abg sbnrya..
aku x le buat ape2 kalu tak gitahu dia..dulu..aku putri..skrg aku pemaisuri..hehehe(sama ke??)
aku sntiasa syg,cinta dan rindu kat abg..mcm abg syg,cinta dah rindu kat syg..
semoga cinta kita kekal sampai ke jinjang pelamin dan keakhir hayat..
insyaallah..

Monday, February 15, 2010

cintamu..

nota cinta lama ku jadikan lagu..
walau tidak seindah..bisik kata yg kau beri..
tetap dlm hati..siang malam menanti..
tak jemu aku dibuai kerinduan..
belum perna ada getaran sebegini..
memang benar aku dilanda cinta kepada mu..
bercahaya hidup ku dlm taman cinta..
sehinggah segalanya seperti pelangi..
kau sambutlah rinduku..
jangan lepas lagi..
ku patri setia seteguh kasih mu..
buat ku..
kini ku temui insan ku sayangi..
sentiasa disisi..bagi bintang yg berseri..
tetap dalam hati..siang malam menanti..
tak jemu aku dibuai kerinduan..
belum perna ada getaran sebegini..
memang benar aku dilanda cinta kepada mu..
bercahaya hidup ku dlm taman cinta..
sehinggah segalanya seperti pelangi..
kau sambutlah rinduku..jangan lepas lagi..
ku patri setia seteguh kasih mu buat ku..
satu jawapan engkau berikan..
bisa ku rasakan segala rasiah..
kau peson cinta yang membawa bahagia..
kan ku patri setia seteguh kasih mu..
buat ku..nuar...

Thursday, February 11, 2010

mlm ni aku terpanggil lagi utk meluahkan sgalanya yg trkusut dlm hati aku.
walaupun aku letih sbenarnya..tapi aku rasa ade sesuatu yg perlu aku luahkan..
aku masih jelas lgi tngt kisah smlm..antara aku dia dan nuar..
aku tak abis fikir sbnrnya..aku tak tahu ape sbnrnya berlaku antara mereka br2..
sbagi wanita..aku faham perasaan dia, sprti dia faham perasaan aku.tapi kin aku kurang jelas
dlm maslh mereka.tapi aku rasa lebih baik aku diam..kerna itu yg jln yg mampu aku lakukan.
masing2 ade ksilapan masa lampau..aku yakin..smua ni sbg mematangkan diri kita dlm melalui setiap phubungan..
dia..
aku kurang jelas dgn niat mu..aku tak tahu apa sbnarya yg ko mahu lakukan..
aku trbaca sesuatu..ko sperti trsiksa..ko brdendam..
kalu ko rasa nuar dah hilang dlm hidup ko..napa ko masih lagi ingin tahu tntg apa yg dia lakukan skrg..dan knapa mesti ko ambil tahu..
kalu ko rasa dgn kbebasan aku dan nuar itu kbaikan..utk aku..napa ko tak biar jak perkara itu brlaku sndiri..aku tahu niat ko baik..tapi aku rasa pelik..
bukn aku nk pertahankn apa2 tapi aku juga perempuan..aku rasa apa yg ko rasa..
dulu aku perna melalui kes mcm ni..dgn seorg polis..aku dah jumpa keluarganya..
dah janji nk tunang..tapi 3 ari dia diam..tanpa msj or cll.aku pelik..
dia blik je dri kampung terus jumpa aku..dia ckp dah bertunang..
memang sakit..kita dah cuba utk jadi yg terbaik..tapi kenapa ini balasanya..'
aku diam seminggu..last2 aku jumpa pempuan itu..dan aku katakn ini semua takdir..antara kami x ade jodoh.dia diam membisu..aku doa kn dia bahagia..aku pergi..tak perna aku ambil tahu lagi tntg lelaki 2 dan hidupnya..dan aku bahagia..aku tak ingin meluakan hati sapa2..
aku terima..skrg aku tak tahu ape2 tngt lelaki 2 dan tunangnya..dan aku tak melakukan silap..
malahan aku dapat pahala..kerna mdoakn kbahagia mereka..aku x perna tnya lelaki 2..kenapa dan mengapa..kerna aku tahu..dia tak ade jawapan..semuanya takdir..
skrg masalh 2 ada berlaku dgn ku..tapi tindakan mu itu membuat ku sangsi..
em..aku harap ko terima ni dgn hati terbuka..
aku akn melalui hidup dgn nuar..aku memilih utk bersamanya..kerna aku kenal dia kan yakin dgn cinta dia..dia tak mcm dulu..dia dah belajar semua ni..
aku suka dan syg nuar kerna dia lelaki yg ada matlamat..kin dia tak perna janji dgn aku..
tapi dia ada perancangan masa dpn..dan matlamat dlm satu benda yg dia lakukan.nuar suka jdi pemenang..kami slalu brtengkar..tapi aku cuku bahagia dgnnya..krna dia bertahan dgn sikap ku..walaupun kadang dia bengang..tapi aku yakin dia syg aku terlalu bnya..dia buat aku sygkn diri aku..dan mgajar aku jadi kuat utk berdiri sndiri.
nuar..aku syukur sgt dapat mgenali ko seadanya..aku mta maaf krn jdi buta dan pendek fikiran..
aku x jelas dgn sgalanya.tapi nuar,aku syg ko sgt2 dan cintakan ko.terima kasih kerna menerima aku seadanya..aku akn cuba melalui arus hubungan ini dgn ksabaran..dan kmatangan..
kali ini aku tak janji..tapi aku lakukan...aku juga ingin terus kekal bersama ko..kgembiraan kita brsama berbeza.kita sntiasa ada utk satu sama lain...walaupun kita ni brbeza sikap..tapi aku yakin..ada usaha,jodoh milik kita..dan doa jgn lupa..
utk ko dan nuar..
kita terima ni sbgai pgajaran..dan pgalaman..
buka hati..lepaskn smua..
utk aku..sgalanya aku kena lalui..usah,doa dan kberkatan dari allah..
smga allah bersama ku slalu..
slm mlm..love PUTERI JENAKA..

Tuesday, February 9, 2010

APA KAH YG DIKATAKAN SAMA DGN APA YG DIMAKSUDKAN..
kejap aku berfikir..aku semakin luput dari perasaan ini.
aku rasa berdosa sgt..aku hancurkan hati seorg lagi wanita yg ingin dicintai..
aku sekali lagi melalukan ksilapan..dimana kah aku perlu berpijak skrg??
ape kah yg perlu aku dengarkan skrg..dan apakah perkataan yg perlu aku lafaskan skrg..hati aku semakin kecil..ya allah..aku berdosa..
mampukh aku kembalikan segalanya atau aku kekalkan apa yg aku ada..
utk apa aku lalukan ni semua..siapakah aku utk semua ni ya allah..???

perasaan aku semakin keruh..hari aku smkin gelap..
perlukah aku bertahan atau mampu kah aku bertahan..
dia melalui hari yg sukar utk hari bahagia buat aku..
dia melalui kesukaran kerna kgembiaraan aku..
aku bersalah..ya allah.

apa yg aku lakukan ini..

Monday, February 8, 2010

susah sgt ke..

sukar sgt ke menabur janji ..
kata ingin bersama walau apa pun berlaku..susah senang akn bersama
menangunggnya..tapi susah sgt kah nak berjanji..
kalu pun kita tak dpt bersama satu masa nanti..bukan kita salahkan pada janji..
tapi takdir..dah memang jodoh kita pendek..
janji adalah matlamat utk meneruskan satu perhubungan..
kalu janji tk ade..mknya..matlamat utk bersama tak ade.
janji juga hiasan hubungan..dan tak semua janji itu dusta..
janji adalah ikatan..tapi bukan paksaan..
janji adalah pegangan..keserasian..dan keinginan..
janji juga kesetiaan..
berjanjilah..dlm hati..bukan utk dipaksa..tapi tulusnya..itu yg kita inginkn..

Thursday, January 28, 2010

seketika aku berfikir..

dulu sebelum aku melanjutkan pelajaran..aku perna berfikir.
mampu kah aku hidup di negeri org..dlm keadaan aku mcm ni.
fikiran yang tak matang..dan sentiasa kebudak-budakan..
masa kat sekolah menengah..aku nak sgt gi sekolah baru..
aku nak sgt jadi budak baru..entahlah napa..perasaan nak perhatian org sekeliling 2 kuat sgt.kat sekolah lak..aku nk je buat sesuatu yg akn menarik perhatian org..aku tak kisa sama ada ia jahat atau baik..
yg penting semua ambil tahu..aku suka sgt org ambil tahu..
popularlah katakan..
hehehhe,rindu lak kat zaman sekolah dulu..
aku rindu nak menari..menyayi..dan melancong mana2.dulu..masa aku sibuk menari2 kat sekolah..kami selalu gi ikut pertandingan sekolah2.aku suka jadi perhatian bila menari..aku buat yg terbaik..yg pnting org nampak aku..aku suka sgt..
tapi ape yg membuat aku suka sgt..masa 2 aku ramai kwn dan org sekekliling aku..kami selalu bergerak bersama dlm kumpulan..aku lak suka menonjol sgt..nak diperhatikan..hehehehe
aku rindu masa 2..aku kalu mampu nk putarkan masa..aku tak nk dtg kl ni..
aku tak nk dtg tempat ni..aku nak dok kat kampung..bangun pagi aku nampak matahari jelas..bila mlm aku nampak bulan terang..
aku rindu laut..aku rindu jalan kaki..naik basikal..dan naik keta sapu..
aku rindu semua tu..aku rindu gi pasar ikan..aku rindu lepak milimewa..rindu sgt..aku rindu mkn bakso rm1..sayap ayam pangang dan gado2..aku rindu jadi org kampung..aku tak nak ni semua..aku nak blik..aku rindu..
kalu lah aku mampu...

Monday, January 25, 2010

khas buat dia dan mak..

DIA SELALU KATA..KITA lahir dari perut mak...
ketika itu dia akn sentiasa ingatkn...
bila dahaga..yg susukan dia mak..
bila lapar..yg suapkn dia mak..
bila keseorangan yg sntiasa disampingnya mak..
mak dia kata..perkataan pertama yg dia sebut..ma!
bila bangun tidur,dia tercari2 mak..
bila nagis org ptama yg datang dekat dgnya..mak.
bila nak bermanja..dia selalu dekat dgn mak.
bila nak bergesel..dia suka duduk dkat mak..
bila sedih..yg boleh pujuk dia..mak.
bila nakal..yg marah selalu kat dia..mak..
bila dia merajuk..yg mampu memujuk dia ..mak
bila dia buat kesalahan..yg paling marah sgt kat dia..mak..
bila takut..yg akn sentiasa menenangkan dia..mak..
bila nak peluk..yg dia suka peluk mak..
dia selalu ingat kat mak..walau dia dimana sekalipun..

bila dia sedih..dia mesti cll mak..
bila dia seronok..org pertama yg dia beritahu..mak
bila je dia bengang..dia suka luah kat mak..
bila takut..dia selalu panggil..mak!!!!!
bila dia sakit..org yg pertama risau..mak..
bila dia exam..org paling sibuk..mak..

sekarang..
yang masih peluk dia..mak
yg selalu masak kat dia..mak
yang selalu simpan barang2 dia..mak
yang selalu basuh baju dia..mak
yang selalu berleter kat dia..mak
yang selalu puji dia..mak
yang selalu nasihatkn dia..mak
yang sentiasa cium dia..mak
yang sentiasa peluk dia..mak
yang sentiasa bagi duit kat dia..mak

bila dia nak kahwin...
orang pertama dia nak tunjuk dan rujuk..mak..
dia nak mak suka..dia pun suka..

tapi ingat..jgn sampai dia lakukan ini kat mak..
bila seronok..dia cari pasangan dia.
bila sedih..dia cari mak..
bila berjaya dlm kerja..diacerita kat pasangan dia..
bila gagal..dia cerita kat mak..
bila bahagia..dia peluk erat pasangan dia..
bila berduka..dia peluk dan nagis kat mak..
bila nak cuti..dia bwa pasangan dia..
bila sibuk..dia hantar msj je kat mak..
bila sambut hari jadi pasangan dia...bagi segalanya..
bila hari ibu..dia ucap je..selamat hari ibu kat mak..
dia akn selalu ingat pasangan dia..
tapi mak selalu ingat kat dia..
bila free..dia akn selalu cll pasangan dia..
bila jalan jauh..dia off hp takut mak ganggu..

dulu mak pesan..
"kalu ko dah besar..dan dah abis belajar..dan dah keja..bolehkan kirimkan mak
duit..tak banyak.rm50 sebulan pun tak ape.kita sungguh2 janji...mak gembira sgt kat kita...."
Tapi ingat kah kita bila kita dah berjaya??apatah lagi rm50..rm50000 tak akn mampu membayar segala penat mak kat kita...
dan bila dia tiada..jangan pula kita lupa..doa dan al fatihah kat mak..
selalu .
SYURGA DIBAWAH TAPAK KAKI MAK..

Tuesday, January 12, 2010

cerita ku..

em..rasanya ingin sekali aku teriak masa ni..
hari ni aku betol2 rasa sedih..
aku kembali mengenangkan semua masa silam ku..
aku hilang segalanya..hati aku luka..
aku tiada sapa..
ya allah..
tadi aku gi temuduga..aku dapat keja.
aku gembira..tapi seketika aku terfikir..
allah masi syg kn aku..aku masi diberi kesempatan.
aku banyak dosa..aku lupa..
dulu aku sntiasa bersamanya..
dia lah segalanya buat aku.aku dekat sgt dgnnya..
ya alllah..

skrg aku kena mulakan kehidupan aku yg sebenarnya..
aku tak ingin hidup yg tak ada pegangan..
aku ada jane,edy dan insan yg palin aku cintai..nuar.
aku ingin berjaya..dan jadi matang..
em..aku kena berusaha lebih..
andai kata aku akn bersendirian lepas ni..
aku tak ingin patah..
aku akn bersiap..kerna aku tahu allah sygkn aku..
aku akn sentiasa berdiri..kerana..
PENGALAMAN ADALAH GURU SEGALA KEHIDUPAN YANG SEBENAR..

Tuesday, January 5, 2010

aku tak setabah dulu..

aku dulu yang mampu ketawa sekuat hati..
aku mampu bermain sepuas hati..
aku yang sentiasa menjadi teman utk siapa pun..
aku yang menjadi rujukan teman2 ku yang dlm kesedihan..
aku yang sentiasa ada utk sapa pun..
aku...
aku kuat melalui semuanya..
aku berani utk hadapinya..
aku yg sentiasa di depan..
aku..
aku..
aku tak sekuat itu lagi..
aku tak seberani itu lagi..
aku..
aku tak setabah itu lagi..
aku..
siapa kah aku sekarang...