cintaku..

Thursday, March 11, 2010

penat sbenarnye..

rasa berat nak menulis..tapi penat juga memendam..
tak de cara lain nak ceritakan..kin kat c ni mampu diceritakn.
sbenarnya aku malas dah nak masuk cmpur or ambil tahu..tapi ni psl hati.
aku tak nk paksa sesiapa utk myimpan mahupun trasa..tpi aku tak faham tol lah..em..aku ni kalu dikatakn pgalaman brcinta..bnyk dah..mcm2 aku jumpa.tapi ade satu kes ni aku tol2 tak faham..dickp dia ni waras..entahlah.kwn2 aku kata dia gila talak kot..tpi aku tak sjaht itu..
aku faham ape yg dia lalui..aku tak melenting sgt..aku ceta kat abg aku..dia ckp,budak 2 gila talak..em..aku mampu gelak je..tak baik abg aku ckp 2.tapi aku pun tak pasti..semua ckp budak 2 gila talak..aku tak tahu!
yg pasti..aku tak masuk cmpur soal hati dia dah..so aku harap dia jaga ckp or ayat2 dia yg keluar..dia pasti faham kan..
aku pun pena lalui mcm ni...lagi teruk..pastinya teruk sgt..dia ade kwn2 kat luar utk dikongsi..aku masa 2 kseorgan.tapi aku tak brkelakuan mcm dia..aku cuma mampu diam..sukar sgt ke nk buang semua 2 dlm hidup..kalu budak 2 kenal aku yg sbnarnya..kin dia malu nk tego aku..aku tak nk melenting..aku tak nk ambil tahu..so pandai2 lah jaga prckapan itu..aku tak s'alim atau sesuci budak 2..tapi aku pandai jaga hati org..krna aku tak nak org tluka mahu pun sakit..kalu aku salah krna merampas..aku bagi dia kat ko..tapi abg sndiri ckp..dia tak pena nak kat ko pun..dia dah cuba..tpi ko sndiri tak erti..
pls lah...aku tak faham tol..dia dah pilih jalan dia..ko dah ade lelaki 2..go on lah..pelik tol lah..aku penat sbnarya..kwn2 aku pun rasa pelik sama..aku ni dah ckup pgalaman..tak pena aku tego org pelik mcm ni..mcm2 tol..penatnye aku..