cintaku..

Thursday, January 28, 2010

seketika aku berfikir..

dulu sebelum aku melanjutkan pelajaran..aku perna berfikir.
mampu kah aku hidup di negeri org..dlm keadaan aku mcm ni.
fikiran yang tak matang..dan sentiasa kebudak-budakan..
masa kat sekolah menengah..aku nak sgt gi sekolah baru..
aku nak sgt jadi budak baru..entahlah napa..perasaan nak perhatian org sekeliling 2 kuat sgt.kat sekolah lak..aku nk je buat sesuatu yg akn menarik perhatian org..aku tak kisa sama ada ia jahat atau baik..
yg penting semua ambil tahu..aku suka sgt org ambil tahu..
popularlah katakan..
hehehhe,rindu lak kat zaman sekolah dulu..
aku rindu nak menari..menyayi..dan melancong mana2.dulu..masa aku sibuk menari2 kat sekolah..kami selalu gi ikut pertandingan sekolah2.aku suka jadi perhatian bila menari..aku buat yg terbaik..yg pnting org nampak aku..aku suka sgt..
tapi ape yg membuat aku suka sgt..masa 2 aku ramai kwn dan org sekekliling aku..kami selalu bergerak bersama dlm kumpulan..aku lak suka menonjol sgt..nak diperhatikan..hehehehe
aku rindu masa 2..aku kalu mampu nk putarkan masa..aku tak nk dtg kl ni..
aku tak nk dtg tempat ni..aku nak dok kat kampung..bangun pagi aku nampak matahari jelas..bila mlm aku nampak bulan terang..
aku rindu laut..aku rindu jalan kaki..naik basikal..dan naik keta sapu..
aku rindu semua tu..aku rindu gi pasar ikan..aku rindu lepak milimewa..rindu sgt..aku rindu mkn bakso rm1..sayap ayam pangang dan gado2..aku rindu jadi org kampung..aku tak nak ni semua..aku nak blik..aku rindu..
kalu lah aku mampu...

No comments:

Post a Comment